SISTEMI PËR BASHKËRENDIM NË PLANIFIKIMIN, REALIZIMIN, MBIKQYRJEN DHE EVALUIMIN E POLITIKAVE PËR ZHVILLIM TË BALANCUAR RAJONAL

Ndërtimi i një pjese të rrugës midis vendbanimeve Çanaklija dhe Nova Maala në gjatësi 1 km

DETAJE TE PROJEKTIT


Zhvillimi i infrastrukturës rrugore është një nga kushtet themelore për zhvillimin intensiv të qëndrueshëm të një rajoni. Në një situatë kur transporti rrugor është lloji i vetëm i transportit në shumicën e një rajoni, rëndësia e infrastrukturës rrugore për të mundësuar zhvillimin e qëndrueshëm të rajonit shumëfishohet. Zhvillimi i një rajoni varet nga disa faktorë. Një nga më të rëndësishmet është shkalla cilësore dhe sasiore e ndërtimit të infrastrukturës fizike. Çdo shoqëri përpiqet të sigurojë një cilësi më të lartë dhe më të mirë të jetës për qytetarët e saj, që në thelb nënkupton një përmirësim të vazhdueshëm të kushteve të jetesës. Nga gjithsej 9570 km të rrjetit rrugor lokal në Republikën e Maqedonisë, 902 km ose 9.42% kalojnë në territorin e Rajonit të Planifikimit Juglindor (Sipas Entit Shtetëror të Statistikave për 2015). Rrugët lokale janë më të zakonshmet në numrin e përgjithshëm të rrugëve të kategorizuara në rrjetin rrugor në vend, por edhe në rajonin e planifikimit Juglindor. I gjithë rrjeti rrugor në Rajonin e Planifikimit Juglindor mund të konsiderohet si i zhvilluar mesatar, për shkak të të cilit përmirësimi i vazhdueshëm, rindërtimi dhe ndërtimi i seksioneve të reja rrugore ka një rëndësi të veçantë. Rajoni i Pans Juglindore është një rajon bujqësor. Qasja në tokën bujqësore, por edhe transporti i sigurt i produkteve bujqësore në qendrat e blerjes, tregjeve dhe objekteve të përpunimit është një nga parakushtet themelore për prodhim bujqësor cilësor. Rruga v. Canaklia - v. Nova Maala, komuna e Vasilevo është 4.02 km e gjatë dhe i përket kategorisë së rrugëve lokale. Ndërtimi i tij filloi në 2013, deri më tani ajo ka ndërtuar vetëm 1.3 km rrugë dhe një urë mbi lumin Pogana. Ndërtimi nuk ka përfunduar dhe rruga ekzistuese e poshtër është në gjendje shumë të keqe dhe është e vështirë të kalohet për automjetet, veçanërisht pas shiut dhe borës. Për shkak të kësaj situate, pra mungesës së infrastrukturës moderne rrugore, komunikimi i popullatës nga këto dy vendbanime me vendbanimin Dobroshinci është i vështirë dhe me aftësi të kufizuara, më tej me vendbanimet e tjera në komunën e Vasilevës, por edhe lidhjen me vendbanimet të Strumicës dhe Bosilovës. Kjo rrugë është veçanërisht e rëndësishme për rreth 40 fëmijë, studentë nga fshati. Canaklija të cilët udhëtojnë çdo ditë në këtë rrugë dhe ndjekin mësimet nga klasa e gjashtë deri në klasën e nëntë në shkollën fillore "Atanas Nevichanski" në Nova Maala. Rruga ekzistuese u krijon atyre vështirësi në udhëtimin e tyre të përditshëm në shkollë në kushte të ndryshme të motit dhe zgjat kohën e udhëtimit të nxënësve. Përdorimi i rrugës ekzistuese ose rrugëve përreth shkakton probleme për fermerët, të tilla si rritja e kostove të transportit dhe humbjet për shkak të zvogëlimit të cilësisë së produkteve bujqësore. Me mosekzistencën e kësaj rruge, popullsia e komunës së Vasilevës udhëton 20 km për t'u lidhur përmes fshatit. Hamzali me komunën e Bosilovës dhe komunën e Novo Sellës, si dhe me komunën e Berovës në rajonin Lindor, e cila i jep këtij drejtimi rrugor lokal domethënie ndër-rajonale. Ndërtimi i kësaj rruge lokale do të përmirësojë komunikimin midis qytetarëve të vendbanimeve Çanaklija, Nova Maala dhe Dobroshinci, të cilët së bashku kanë rreth 670 familje ose rreth 2450 banorë. Kjo rrugë ka një rëndësi të veçantë për nxënësit nga Canaklia nga klasa e gjashtë deri në të nëntën, të cilët udhëtojnë çdo ditë në shkollën në Nova Maala. Përfundimi i kësaj rruge do të shkurtojë kohën e udhëtimit të nxënësve në shkollë dhe do të përmirësojë kushtet e udhëtimit. Nga ana tjetër, asfaltimi i kësaj rruge lokale nënkupton përmirësimin e infrastrukturës rrugore lokale në nivelin e Rajonit të Planifikimit Juglindor, realizimin e një nevoje tjetër të qytetarëve dhe transporti i produkteve bujqësore do të përmirësohet. Do të jetë e mundur që qytetarët nga këto vendbanime të lidhen me rrugën A4 në vendkalimin kufitar Novo Selo në drejtim të R. Bullgaria. Udhëtimi i qytetarëve do të zvogëlohet ndjeshëm, të cilët në vend të 20 km, me ndërtimin e kësaj rruge do të udhëtojnë vetëm 4 km për t'u lidhur me komunën e Bosilovës dhe komunën e Berovës përmes rrugës rajonale R-1302.Zhvillimi i turizmit në rajon është i lidhur ngushtë me sigurimin e infrastrukturës adekuate rrugore, duke siguruar kushtet e përshtatshme të infrastrukturës do t'u sigurojë banorëve të këtyre vendbanimeve qasje të lehtë në vendet turistike në rajonin Juglindor dhe Lindor. Në të ardhmen, përgjatë kësaj rruge, komuna e Vasilevos planifikon të formojë një zonë industriale me ndërtimin e një bodrumi të verës, në mënyrë që të plotësojë nevojat e fermerëve në këtë zonë të cilët kryesisht janë të angazhuar në rritjen e vreshtave. Në atë drejtim, komuna e Vasilevës tashmë po përgatit një plan urbanistik për dy kantina vere dhe pesë parcela për sisteme fotovoltaike për prodhimin e energjisë elektrike.Sipas sa më sipër, rëndësia e kësaj rruge në brezin periferik është e madhe. Do të jetë një rrugë hyrëse në zonën industriale në komunën e Vasilevo, dhe në të njëjtën kohë do të sigurojë lidhjen e të gjithë brezit periferik dhe do të jetë një rrugë që do të jetë një lidhje me autostradën A4 me rrugën rajonale R-1302 duke çuar në Berovë. Ndërtimi i kësaj rruge zhvillohet në disa faza dhe me fondet e kërkuara projekti nuk do të realizohet plotësisht. Projekti përbëhet nga fazat e mëposhtme: 1. Në vitin 2013, me fonde të siguruara nga Banka Evropiane për Rindërtim dhe Zhvillim, një pjesë e kësaj rruge u ndërtua duke filluar nga vendbanimi i Nova Maala në gjatësinë 1.3 km; 2. Në fazën e dytë në 2014, me fonde të siguruara nga Agjencia për Mbështetjen Financiare të Bujqësisë dhe Zhvillimit Rural, u ndërtua një urë mbi lumin Pogana; 3. Në këtë fazë, me mjetet financiare të aplikuara në Byronë për Zhvillim Rajonal, është planifikuar të ndërtohet një pjesë tjetër e drejtimit rrugor Çanaklija - Nova Maala, duke filluar nga fshati. Çanaklija në gjatësinë 1 km; 4. Për më tepër, në fazën e fundit, do të kërkohen burime financiare për të ndërtuar pjesën tjetër të rrugës në një gjatësi prej 2 km, e cila do të përfundojë rrugën Çanaklija - Nova Maala. Ndërtimi i drejtimit të rrugës lokale konsiston në bërjen e një ndërtimi të ri të plotë të rrugës, përcaktimin dhe rregullimin e trotuareve, bërjen e një zgjidhjeje horizontale dhe vertikale dhe zgjidhjen e kullimit të ujërave të stuhisë. Ndërtimi i rrugës Çanaklija - Nova Maala çon në përmirësimin e infrastrukturës rrugore në rajon dhe përmirësimin e kushteve të jetesës dhe punës së qytetarëve, gjë që mundëson zhvillim më të madh ekonomik të të gjithë rajonit Juglindor.
KOHATIONZGJATJA E PROJEKTIT:
Filloni 20.04.2017
Fundi i parashikuar 30.11.2017
Fund 30.11.2017
Data e fillimit:
20.04.2017
Data e përfundimit:
30.11.2017
Data e mbarimit:
30.11.2017
Lloji i projektit:
Патен сообраќај
Institucioni:
Byroja per Zhvillim Rajonal
Komuna:
Vasileva
Programi i buxhetit:
РЕГИОНАЛЕН РАЗВОЈ


Masat strategjike

Masa strategjikeShuma e alokuar nga projektetShuma e realizuar për projekt
Подигнување на капацитетот на планските региони за препознавање, промовирање и реализирање на потенцијалот за инвестиции во планските региони8.771.183,008.771.183,00


Treguesit



Financimi

Financing sourceInstitucioniShumaShënim
Буџет на државатаБИРО ЗА РЕГИОНАЛЕН РАЗВОЈ8.771.183,00 
Буџет на единицата на локалната самоуправа 1.800.000,00 
Република Северна Македонија Влада на Република Северна Македонија