Систем за координација во планирањето, спроведувањето, мониторингот и евалуацијата на политиката за рамномерен регионален развој

ИМПАЛА РЕСЕАРЦХ

ПРОЕКТ ДЕТАЛИ


Во последниве години, невромаркетингот привлече значително внимание во светот на маркетингот. Тоа вклучува употреба на техники на невронаука за разбирање на однесувањето на потрошувачите, како што се следење на очите, препознавање на емоции и мерење на време на реакција. Овие методи обезбедуваат увид во одговорите на потрошувачите кои традиционалните анкети или интервјуа можеби не ги откриваат, што го прави невромаркетингот вредна алатка за маркетерите. Еден од популарен пристап во невромаркетингот се користење на имплицитни методологии. Оваа техника има за цел да ги открие потсвесните одговори на потрошувачите на маркетинг стимули. Додека следењето на очите и препознавање на емоции се моќни имплицитни методи, мерењето на времето на реакција (RTM) е уште една ефикасна алатка која сè уште не е целосно искористена во областа на невромаркетингот. RTM го мери времето кое му е потребно на лицето да одговори на стимулот и се покажа дека дава дополнителни увиди во однесувањето на потрошувачите
Времетраење проект:
Почеток 01.02.2024
Предвиден крај 31.07.2024
Крај
Почетен датум:
01.02.2024
Краен датум:
Датум завршување:
31.07.2024
Вид проект:
Израдба на капацитети
Институција:
ВЛАДА НА РЕПУБЛИКА МАКЕДОНИЈА / ФИТР
Општина:
Скопје
Буџетска програма:
АДМИНИСТРАЦИЈА


Стратешки мерки

Стратешка меркаАлоциран износ по проектиРеализиран износ по проекти
Подигнување на капацитетот на деловните субјекти од планските региони за пристап до расположливите финансиски средства за развој на бизнисот2.139.678,001.149.289,00


Индикатори



Финансирање

Република Северна Македонија Влада на Република Северна Македонија