Систем за координација во планирањето, спроведувањето, мониторингот и евалуацијата на политиката за рамномерен регионален развој

Реконструкција на коловоз на главен уличен крак во с. Логоварди, општина Битола

ПРОЕКТ ДЕТАЛИ


Предметниот коловоз од главниот уличен крак, се наоѓа во склоп на населеното место Логоварди, со смер на протегање северозапад - југоисток, односно започнува од спојот со постоечки асфалтиран коловоз на стационажа 0+000, па се протега со должина од Л=744,30 м’ во правец на југоисток кон индивидуални станбени објекти. По целата стационажа на коловозот може да се приметат различни материјали како завршни слоеви од горниот строј на коловозот. Од стационажа 0+000 па до стационажа 0+325,40, коловозот е обложен со макадам изработен од крупна камена коцка 20/10/15 см., со доста оштетувања поради влијанието на атмосферски води кои поради денивелацијата на коловозот не се евакуираат и се задржуваат на него, оштетувајќи ја површината посебно во зимскиот период. Од стационажа 0+325,40 до 0+448, коловозот е со асфалтен слој кој е со релативни оштетувања посебно изразени на рабовите на коловозот од двете страни, генерално со коловозна површина која е деформирана и нивелационо дисконтинуирана. Имено, на некои делови од трасата нема никаков попречен пад на коловозот или истиот е минимален, така што е оневозможено евакуирањето на атмосферската вода. Поради ова, површинската вода на одредени места се задржува на коловозот, па во деновите со ниски температури доаѓа до нејзино замрзнување што предизвикува оштетување на коловозот. Ваквата состојба на одводнувањето како и долготрајната експлоатација придонела да постојниот асфалт се оштети. Истата состојба се повторува и на делницата од стационажа 0+580,30 до стационажа 0+664,40. Делот од трасата од стационажа од 0+448,00 до 0+580,30, како и од 0+664,40 до 0+744,30, е со коловоз од набиен речен шљунак со крупни фракции, кој се манифестира со големи оштетувања на профилот на улицата и претставува реален проблем за експлоатација на истата од локалното население. По должина на трасата наизменично само од една или од двете страни, постојат класични земјани канали за одводнување. Истите, во поголем дел од трасата се на многу големо растојание од рабовите на коловозот, така да атмосферската вода не може да стигне до нив и да се евакуира од коловозот. та.
Времетраење проект:
Почеток 28.09.2024
Предвиден крај 01.11.2023
Крај 01.11.2023
Почетен датум:
28.09.2024
Краен датум:
01.11.2023
Датум завршување:
01.11.2023
Вид проект:
Локален економски развој
Институција:
БИРО ЗА РЕГИОНАЛЕН РАЗВОЈ
Општина:
Битола
Буџетска програма:
РЕГИОНАЛЕН РАЗВОЈ


Стратешки мерки

Стратешка меркаАлоциран износ по проектиРеализиран износ по проекти
Подигнување на капацитетот на планските региони за препознавање, промовирање и реализирање на потенцијалот за инвестиции во планските региони2.329.001,000,00


Индикатори



Финансирање

Извор финансирањеИнституцијаИзносЗабелешка
Буџет на државатаБИРО ЗА РЕГИОНАЛЕН РАЗВОЈ7.301.281,00 
Република Северна Македонија Влада на Република Северна Македонија