Систем за координација во планирањето, спроведувањето, мониторингот и евалуацијата на политиката за рамномерен регионален развој

Промоција на алтернативен туризам во прекуграничната област фокусирана на активности за благосостојба, заедно со промоција на квалитетни земјоделски производи и прехранбени производи, за да се создадат можности за вработување NETOURAL

ПРОЕКТ ДЕТАЛИ


NETOURAL гради прекугранична мрежа која ги поврзува приватните и јавните актери од двете земји кои се посветени на развивање и имплементација на иновативен модел за дизајнирање, управување и промоција на пазарни тематски производи на туризмот фокусирани на активности за благосостојба и благосостојба, заедно со промоција на квалитетни земјоделски производи и прехранбени производи произведени во прекуграничниот регион. Резултатите од проектот се; 1. Попис и мапирање на меѓурегионалните материјални и нематеријални средства и сродни туристички услуги. 2. Развој на веб-ГИС платформа која ќе ги премости туризмот/културните/природните ресурси на регионите учеснички, а во исто време ќе ја подобри пристапноста до поврзаните информации и услуги. 3. Развој на серија на подготвени искуствени туристички пакети, вклучувајќи велнес и благосостојба, велосипедски и пешачки тури, културни искуствени активности, дегустација на вино и храна, сето тоа се врти околу локалните производи. 4. Организација на искуства за патувачки блогери во двете вклучени земји. Мултимедијалните содржини развиени од блогерите и креаторите на видеа кои учествуваат во патувањата ќе бидат хостирани на веб-страниците на националните засегнати страни или/или објавени на платформите на ЕУ кои ќе ги презентираат приказните за блогерите кои патуваат низ Европа и ги доживуваат тематските туристички рути. 5. Воспоставување на туристички инфо пунктови и постојан простор за промоција на туризмот 6. Организација на мултидисциплинарни лаборатории за обука и консултации „Experiential Labs“ фокусирани на иновативен дизајн и управување со искуствени туристички производи, вклучувајќи маркетинг и комуникациски стратегии, преку одржлив пристап. 7. Изработка на споделен и лесен за користење Методолошки прирачник кој се занимава со управување со производи и проекти за одржлив туризам. 8. Изработка на туристички маркетинг план и стратегија за развој на бренд за прекуграничниот регион. 9. Дисеминација и искористување на резултатите од проектот: конституирање на стабилна мрежа со повеќе актери; јавни настани организирани или на кои присуствуваат партнерите; настани за отворање и затворање; веб-страница на проектот; идентификација на можности предвидени со регионални, национални и европски повици, за спроведување и пренесување на резултатите од проектот во нови контексти/територии.
Времетраење проект:
Почеток 14.03.2022
Предвиден крај 14.10.2023
Крај 31.12.2023
Почетен датум:
14.03.2022
Краен датум:
14.10.2023
Датум завршување:
31.12.2023
Вид проект:
Локален економски развој
Институција:
МИНИСТЕРСТВО ЗА ЛОКАЛНА САМОУПРАВА
Општина:
Струмица
Буџетска програма:
ИНТЕГРАЦИЈА ВО ЕУ


Стратешки мерки

Стратешка меркаАлоциран износ по проектиРеализиран износ по проекти
Институционална поддршка на приватните бизнис-иницијативи на високообразовните кадри и специјалисти што емигрирале во странство (сите плански региони)1.060.360,45220.785,00


Индикатори



Финансирање

Република Северна Македонија Влада на Република Северна Македонија