SISTEMI PËR BASHKËRENDIM NË PLANIFIKIMIN, REALIZIMIN, MBIKQYRJEN DHE EVALUIMIN E POLITIKAVE PËR ZHVILLIM TË BALANCUAR RAJONAL

MARKET VISION

DETAJE TE PROJEKTIT


Në vitin 2021, me mbështetjen financiare nga FITR, Market Vision filloi zbatimin e projektit - Software For Automatizimi i Aktiviteteve të Marketingut. Me këtë projekt, u krijua një mjet që ndihmon kompanitë të thjeshtojnë dhe automatizojnë aktivitetet e tyre të marketingut duke përdorur një zgjidhje softuerike që lejon një pasqyrë të detajuar dhe interaktive të të gjithë klientëve transaksionet në një periudhë të zgjedhur kohore, përzgjedhja e një grupi të synuar klientësh, krijimi i shpejtë dhe i thjeshtë i oferta promocionale të personalizuara dhe shpërndarjen e tyre tek klientët. Gjatë hartimit të kësaj zgjidhje softuerike, ishte parashikohet që personat e punësuar nga klienti duhet të përcaktojnë kushtet e çdo oferte promocionale (produkte, 5 zbritjet, vlefshmëria e ofertës, etj.), për të futur manualisht këto kushte në modulin e krijimit të ofertës dhe bashkëngjitni a foto - dizajn grafik i ofertës. Për momentin, kjo zgjidhje softuerike është në fazën e testimit me një kompani që ka rënë dakord të sigurojë akses në të sistem informacioni për të testuar zgjidhjen në një bazë të dhënash reale. Gjatë testimit, u konstatua se të vetmit, të cilët kanë të gjitha të dhënat për të marrë një vendim të informuar në lidhje me një ofertë produkti ose zbritje, nuk janë njerëz nga marketingu departamenti, por njerëz nga departamenti i tregtisë. Ky sektor ka shumë përgjegjësi të tjera në fokus dhe shumë pak kohë për të përdorur zgjidhjen e softuerit për të krijuar oferta të personalizuara promovuese. Në këtë mënyrë, ka lindur një pengesë që kufizon përdorimin e aftësive të softuerit. Prandaj ideja e krijimit të një moduli dhe algoritmi të veçantë që do të funksionojë në bazë të inteligjencës artificiale dhe vullnetit kryeni një optimizim të ofertave promocionale bazuar në inputet dhe parametrat e paracaktuar, qëllimet kryesore tregtare si si dhe mbi të dhënat mbi sjelljen blerëse të përdoruesve fundorë. Ky modul do t'i lejojë kompanitë të automatizojnë marketingun e tyre përpjekjet, pa punësuar punonjës për përcaktimin e kushteve për çdo ofertë promovuese individuale dhe pa qenë të kufizuara për sa i përket numrit të ofertave të ndryshme, të krijuara dhe të dërguara në një periudhë të caktuar kohore.
KOHATIONZGJATJA E PROJEKTIT:
Filloni 15.10.2023
Fundi i parashikuar 14.07.2024
Fund
Data e fillimit:
15.10.2023
Data e përfundimit:
Data e mbarimit:
14.07.2024
Lloji i projektit:
Локален економски развој
Institucioni:
Qeveria e Republikës së Maqedonisë së Veriut / FIZHT
Komuna:
Qendra
Programi i buxhetit:
АДМИНИСТРАЦИЈА


Masat strategjike

Masa strategjikeShuma e alokuar nga projektetShuma e realizuar për projekt
Подигнување на капацитетот на деловните субјекти од планските региони за пристап до расположливите финансиски средства за развој на бизнисот2.984.700,00959.100,00


Treguesit



Financimi

Република Северна Македонија Влада на Република Северна Македонија