![](/Content/img/sirera-logo-transparent.png)
SISTEMI PËR BASHKËRENDIM NË PLANIFIKIMIN, REALIZIMIN, MBIKQYRJEN DHE EVALUIMIN E POLITIKAVE PËR ZHVILLIM TË BALANCUAR RAJONAL
BENIKO RENT A CAR
DETAJE TE PROJEKTIT
Nevoja për të reduktuar gjurmën e karbonit (emetimin e gazeve serrë) dhe në këtë mënyrë për të minimizuar faktorët klimatikë është veçanërisht i theksuar në industri dhe miniera si konsumatorë të mëdhenj të energjisë. Industria e sotme minerare përdor teknologjinë që përfshin makineritë e mëdha që fuqizohen kryesisht nga motorë me djegie të brendshme (kryesisht naftë). Emisioni të gazrave të dëmshëm, veçanërisht përsa i përket emetimit të gazeve CO2, SOx, NOx, CH4 si dhe grimcat e imëta (PM < 2.5), kontribuon drejtpërdrejt në rritjen e gjurmës së karbonit dhe shfaqjes së gazeve serrë. Kjo ndikon drejtpërdrejt në ndryshimi i faktorëve klimatikë si në nivel lokal ashtu edhe në atë global. Është zëvendësimi i motorit me naftë me një motor elektrik që do të kontribuonte drejtpërdrejt në reduktimin e ndryshimeve klimatike. Në këtë projekt është planifikuar një studim në të cilin do të bëhet një analizë e mundësisë së futjes së kamionëve minierë karrocash. (dumpers) në projektin e ri të planifikuar - miniera e arit "Zlatica-Plavica" e kompanisë Genesis Resources International - Shkupi. Në bazë të dokumentacionit të projektit për ndërtimin e minierës, projekti parashikon prokurimin prej 15 kamionësh me motor nafte ose naftë-elektrik. Ato ushqehen me naftë. Sipas projektit janë një nga konsumatorët më të mëdhenj të energjisë dhe sigurisht kontribuuesi më i madh në emetimin e gazeve serrë. Të Kontejnerët e karrocave do të furnizoheshin me energji elektrike nëpërmjet një lidhjeje me karroca me rrjetin elektrik përgjatë kryeqytetit rrugët (shumica e gjatësisë totale të rrugëve të transportit për transportin e lëndës së parë minerale dhe mbetjeve të shkëmbinjve të minierave). Për shkak për pamundësinë e manovrimit dhe lidhjes elektrike në zonën e minierës së hapur dhe vendgrumbullimit të mbetjeve të shkëmbinjve, deponitë në ato vende do të lëvizin me naftë. Sipas vlerësimeve fillestare, raporti i transportit rrugët ku është e mundur futja e karrocave në lidhje me makinën me naftë është 65%:35%. Duke marrë parasysh që është një flotë prej 15 kamionësh hale me një ngarkesë prej 90 ton, ulja e gazeve serrë do të ishte më shumë se 60%.
KOHATIONZGJATJA E PROJEKTIT:
Data e fillimit:
15.10.2023
Data e përfundimit:
Data e mbarimit:
14.04.2024
Lloji i projektit:
Животна средина
Institucioni:
Qeveria e Republikës së Maqedonisë së Veriut / FIZHT
Komuna:
Strumica
Programi i buxhetit:
АДМИНИСТРАЦИЈА