SISTEMI PËR BASHKËRENDIM NË PLANIFIKIMIN, REALIZIMIN, MBIKQYRJEN DHE EVALUIMIN E POLITIKAVE PËR ZHVILLIM TË BALANCUAR RAJONAL

Rindërtimi i rrjetit ekzistues dhe ndërtimi i një rrjeti të ri rrugor në Institutin e Shëndetit Publik

DETAJE TE PROJEKTIT


Rajonet planifikuese në Republikën e Maqedonisë janë relativisht të mbuluara me autostrada dhe rrugë rajonale. Sidoqoftë, si në të gjithë vendin, ashtu edhe në rajonin e planifikimit Jug-Perëndim, rrjeti rrugor lokal është përgjithësisht në gjendje të keqe, dhe në disa seksione cilësia është në një nivel shumë të ulët, gjë që është një rrezik potencial për trafikun normal Me Në dekadën e fundit, duke përdorur fonde nga Banka Botërore, Ministria e Transportit dhe Lidhjeve, si dhe vetë bashkitë, një pjesë e rrugëve lokale janë rindërtuar dhe përmirësuar (3.4%). Me përjashtim të Shkupit, Vardarit dhe Pollogut, në të gjitha rajonet e tjera planifikuese gjendja e shumicës së autostradave kryesore, rrugëve rajonale dhe lokale nuk është në përputhje jo vetëm me kërkesat për zhvillim ekonomik, por edhe me standardet për komunikacion të sigurt. Disa seksione të autostradave janë në gjendje jashtëzakonisht të keqe, kryesisht për faktin se ato janë ndërtuar 30-40 vjet më parë, dhe nuk mirëmbahen siç duhet dhe rindërtohen me kohë. Përveç kësaj, një veçori për të gjitha rajonet është moszhvillimi dhe cilësia e rrjetit rrugor lokal. Kjo është kryesisht pasojë e mirëmbajtjes së pamjaftueshme dhe investimeve të pamjaftueshme në këtë lloj infrastrukture. Zhvillimi i dobët i rrjetit rrugor lokal është veçanërisht karakteristik për zonat kodrinore-malore në secilin prej rajoneve (që është një lloj tipik i PVPH). Përmirësimi i infrastrukturës rrugore ka një rëndësi të jashtëzakonshme për zhvillimin e rajoneve, duke pasur parasysh se përqendrimi i lartë i popullsisë në zonat urbane është i pafavorshëm për zhvillimin, dhe rrugët e papërshtatshme lokale nuk mundësojnë zhvillimin e turizmit dhe të tjera aktivitetet ekonomike për të cilat PESHP ka potencial të madh (veçanërisht në zonat rurale, jashtë destinacioneve të njohura dhe të zhvilluara turistike). Aktivitetet e projektit parashikojnë hapa që do të ndërmerren në qendrën më të rëndësishme turistike në vend - Ohër - për të përmirësuar lidhjet e komunikimit brenda bërthamës së qytetit të vjetër. Kështu, në zonën qendrore, është e nevojshme të ndërmerret rindërtimi i rrugës Kosta Abrash dhe përmirësimi i sheshit të vogël rreth zonës Tabana, një total prej rreth 500 m2. Rruga Costa Abrash është një rrugë "hyrëse" për pjesën e vjetër të qytetit, dhe për këtë arsye është e pashmangshme kryerja e aktiviteteve që do të nënkuptojnë modernizimin / modernizimin e saj, si dhe fisnikërimin, pra pasurimin e sheshit rreth tij me arkitekturë moderne dhe moderne. përmbajtja hortikulturore, sepse pikërisht Kjo zonë është një lloj pikëpamje - fillestare - e turistëve nga e cila vërehen pikëpamjet e pjesës së vjetër të Ohrit. Vevçani është një nga destinacionet turistike rurale më të vizituara në Republikën e Maqedonisë, i cili ka një numër të rrallave natyrore dhe lokaliteteve. Ky vendbanim është i njohur edhe për pasurinë e tij kulturore, si dhe arkitekturën e vjetër, të cilën e sollën Vevçanasit nga vende të ndryshme të botës. Përveç këtyre karakteristikave, Vevçani në vendin tonë dhe në botë është më i njohur për "Karnavalin Vevçan" tradicional, i cili është një teatër i madh, i hapur, interesant për vizitorët vendas dhe të huaj. Për të modernizuar infrastrukturën e këtij destinacioni turistik, do të ndërmerren disa aktivitete për të përmirësuar rrjetin rrugor lokal që çon në mikro-lokacione të caktuara specifike në vendbanim. Në atë drejtim, do të ndërtohen dhe rregullohen pesë rrugica (Popej - Bebekoj; Pupini - жezoj; жezoj 1; Kostojçiini 3, dhe Aluloj - Gogoj) në një gjatësi prej 630 m. Komuna Centar Zupa është veçanërisht specifike për rajonin planifikues JUG, sepse dominohet nga një popullsi kryesisht turke, dhe nga kjo pikëpamje është një destinacion interesant për vizitorët e zakonshëm dhe investitorët e mundshëm nga Turqia, si dhe gjatë vizitave të zyrtarëve, zyrtarëve të lartë dhe delegacioneve.vend, të cilët shpesh qëndrojnë në Republikën e Maqedonisë dhe tregojnë interes për të vizituar këto vendbanime. Ц. Zupa është tërheqëse, mbi të gjitha, për shkak të shtëpisë përkujtimore të (burrit të madh shtetëror turk) Mustafa Kemal Ataturk, origjina e së cilës është pikërisht nga kjo zonë, si dhe nga aspekti i arkitekturës profane që mahnit me vërtetësinë e saj. Nuk ka shumë vende në Maqedoni ku janë ruajtur njësitë arkitekturore nga periudha Osmane, dhe për ato arsye projekti parashikon përpjekje për të përmirësuar rrjetin rrugor të komunës së përmendur. Në Centar Жupa, rruga është në vendbanimin tiitineni, dhe këtu është planifikuar të përfundojë rehabilitimin e rrugës në gjatësinë 1.4 km, përmes ndërhyrjeve për ngjeshjen e degëve të caktuara të tokës, gërvishtjen e asfaltit të dëmtuar dhe shtrimin e një të ri , si dhe modernizimi i tij përmes instalimit të bordurave. Makedonski Brod është një destinacion i rëndësishëm turistik nga pikëpamja speleologjike për rajonin, por edhe për të gjithë Maqedoninë, sepse në këtë territor janë shpellat më të rëndësishme dhe më të vizituara (si Peshna dhe Slatinski izvor, dhe mbi 20 të tjera) në vend, të cilat me kalimin e tyre i kalojnë kufijtë tanë - lokalë - dhe nga ajo perspektivë bashkia është, në veçanti, e përshtatshme për zhvillimin e këtyre formave selektive të aktiviteteve turistike. Fatkeqësisht, shumë pak investime janë bërë në M. Brod në mënyrë që të përmirësohet gjendja e përgjithshme e infrastrukturës rrugore. Në atë drejtim, projekti do të ndërmarrë aktivitete për rehabilitimin e rrugës Dimitar Vlahov, e cila ka një rol të rëndësishëm në përmirësimin e infrastrukturës lokale në M. Brod, interesante nga aspekti i vizitorëve të këtij qyteti. Me shumicën e aktiviteteve të projektit, kjo rrugë do të rehabilitohet plotësisht (me instalimin e tubave të kullimit dhe kullimit, pusetave dhe ngjeshjes), e asfaltuar dhe e rregulluar në mënyrë moderne duke instaluar bordura.
KOHATIONZGJATJA E PROJEKTIT:
Filloni 13.06.2019
Fundi i parashikuar 30.11.2019
Fund 30.11.2019
Data e fillimit:
13.06.2019
Data e përfundimit:
30.11.2019
Data e mbarimit:
30.11.2019
Lloji i projektit:
Патен сообраќај
Institucioni:
Byroja per Zhvillim Rajonal
Komuna:
Zhupa
Programi i buxhetit:
РЕГИОНАЛЕН РАЗВОЈ


Masat strategjike

Masa strategjikeShuma e alokuar nga projektetShuma e realizuar për projekt
Подигнување на капацитетот на планските региони за препознавање, промовирање и реализирање на потенцијалот за инвестиции во планските региони16.198.135,0016.198.135,00


Treguesit



Financimi

Financing sourceInstitucioniShumaShënim
Буџет на државатаБИРО ЗА РЕГИОНАЛЕН РАЗВОЈ16.198.135,00 
Република Северна Македонија Влада на Република Северна Македонија