SISTEMI PËR BASHKËRENDIM NË PLANIFIKIMIN, REALIZIMIN, MBIKQYRJEN DHE EVALUIMIN E POLITIKAVE PËR ZHVILLIM TË BALANCUAR RAJONAL

Përgatitja e dokumentacionit teknik për rrugët lokale dhe rajonale

DETAJE TE PROJEKTIT


Gjendja aktuale e rrugëve të propozuara për përgatitjen e dokumentacionit teknik në këtë projekt nuk i plotëson nevojat për trafik normal dhe të sigurt për shkak të prishjes së ndërtimit të rrugës nga periudha e gjatë e shfrytëzimit dhe ndikimet e jashtme, dhe në të njëjtën kohë në disa të bllokimeve ekzistuese të rrugëve në sezonin turistik. Projekti parashikon përgatitjen e dokumentacionit teknik (infrastruktura dhe dizajni bazë) për disa rrugë në territorin e gjashtë komunave në rajonin Jugperëndimor. Përgatitja e dokumentacionit teknik - infrastruktura dhe dizajni bazë me rishikim duhet të bëhet për rrugët e mëposhtme: 1. Komuna e Strugës Projekti themelor për ndërtimin e një rruge grumbullimi "TOURIST" nga kryqëzimi me rrugën "EAST KOLEKTORSKA" në një rrethrrotullim nga zona TIDZ pranë lumit Sateska në Komunën e STRUGA me një gjatësi prej 3.500.00 metra. Gjerësia e përgjithshme e rrugës është 29.50 metra, nga të cilat: dy trotuare me gjerësi 2.00 m, dy korsi ndarëse të kufirit me gjerësi 2.25 m, dy korsi biçikletash me gjerësi 1.50 m, dy rrugë me gjithsej katër korsi me gjerësi 3.50 m, dhe korsi ndarëse të mesme me gjerësi 4.00 m. Rruga e asamblesë "TURISTICKA" kryqëzohet me dy rrugë ekzistuese dhe dy rrugë të sapo projektuara. Kryqëzimi midis rrugës së Kuvendit "TURISTICKA" dhe rrugës së asamblesë në "EURO HOTEL" duhet të zgjidhet me një rrethrrotullim dhe kryqëzimi me rrugët e tjera ekzistuese dhe të planifikuara duhet të zgjidhet me kryqëzime me katër këmbë dhe rrugën e rrugës së kuvendit " TOURIST sipas "planit, planit të përgjithshëm urbanistik dhe dokumentacionit shtetëror urbanistik për TIDZ-Strugë. (Shtojca - Detyrë projekti për rrugën turistike Turisticka). 2. Komuna e Ohrit 2.1 Përgatitja e dokumentacionit teknik për rrugën që të çon në kishën e St. Atanasija - Ohër, në gjatësi 1460.00 m, gjerësi korsi 3.00 m, trotuar 2 * 0.50 m, (Shtojca - Detyra e projektit); 2.2 Përgatitja e një projekti bazë për një shteg këmbësorësh nga "Kulla e Sahatit" në "Portën e Epërme", me një gjerësi mesatare prej 2.50 metrash dhe një gjatësi prej 550.00 metrash. Dizajni gjithashtu duhet të sigurojë ndriçim që do të jetë autentik për këtë pjesë të qytetit të Ohrit dhe do të përshtatet me ndriçimin ekzistues të rrugëve. (Shtojca - Detyra e projektit). 3. Komuna e Makedonski Brod 3.1 Përgatitja e një projekti bazë dhe infrastrukturor për ndërtimin e një rruge lokale nga fshati. Breznica në fshat Tazhevo me gjatësi 5030.00 metra, gjerësi rruge 3.5 m dhe në të dy anët të ketë trotuar 0.50 m. Kullimi i rrugës duhet të bëhet përmes shpateve tërthore, shpateve gjatësore, kanaleve dhe kanaleve. Ndërtimi i rrugës në këtë seksion është relativisht i mirë, është bërë nga material natyral tampon. Shpatet e gërmimeve janë të stabilizuara dhe nuk ka shenja të rënies së tyre.Rruga duhet të udhëhiqet dhe rregullohet sipas itinerarit ekzistues. Përgatitja e projektit të Infrastrukturës - për ndërtimin e një rruge lokale nga fshati. Breznica deri në fshatin Tazhevë në gjatësinë 5030.00 m në komunën e Makedonski Brod do të mundësojë organizimin real të hapësirës që do të çojë në realizimin optimal të projektit në përputhje me bazën gjeodezike të azhurnuar, ligjet dhe aktet nënligjore që rregullojnë këtë çështje Me Pronësia e parcelave ekzistuese dhe tërësia funksionale e hapësirës duhet të respektohet, duke përfshirë parametrat optimale për realizimin e ndërtimit, zgjidhjet optimale të infrastrukturës, duke krijuar kushte reale për realizimin e ndërtimit të infrastrukturës së linjës. Ndërtimi i rrugës do të kontribuojë në lidhje më të mirë dhe trafik më të sigurt në komunën e Makedonski Brod. (Shtojca - Detyra e projektit). 3.2 Përgatitja e projektit Bazë dhe Infrastrukturës për ndërtimin e rrugës lokale nga fshati Modrishte në fshatin Vir në komunën e Makedonski Brod. Rruga lokale për të cilën duhet të përgatitet dokumentacioni teknik duhet të ketë një gjerësi rruge prej 3.50 m, një gjatësi prej 5575.00 m dhe një trotuar prej 0.50 m në të dy anët. Kullimi i rrugës duhet të bëhet përmes shpateve tërthore, shpateve gjatësore, kanaleve dhe kanaleve. Ndërtimi i rrugës në këtë seksion është relativisht i mirë, është bërë nga material natyral tampon. Shpatet e gërmimeve janë të stabilizuara dhe nuk ka shenja të uljes së tyre. Drejtojeni itinerarin dhe përshtateni me rrugën ekzistuese. Projekti infrastrukturor duhet të mundësojë organizimin real të hapësirës që do të çojë në realizimin optimal të projektit në përputhje me bazën gjeodezike të azhurnuar, ligjet dhe aktet nënligjore që rregullojnë këtë çështje. Pronësia e parcelave ekzistuese dhe e tërë funksionale e hapësirës duhet të respektohet, duke përfshirë parametrat optimale për realizimin e ndërtimit, zgjidhjet optimale të infrastrukturës, duke krijuar kushte reale për realizimin e ndërtimit të infrastrukturës së linjës gjatë ndërtimit të një lokali rruga nga fshati. Modrishte në fshatin Vir në gjatësinë 5575.00 m në komunën e Makedonski Brod. Ndërtimi i rrugës do të kontribuojë në lidhje më të mirë dhe trafik më të sigurt në komunën e Makedonski Brod. (Shtojca - Detyra e projektit). 4. Komuna e Debrcës 4.1 Përgatitja e Infrastrukturës dhe Projektit Bazë për rindërtimin e një rruge në fshatin Volino, komuna e Debrcës. Rruga ka një gjerësi rruge prej 4.00 m dhe në të dy anët ka një trotuar me gjerësi të ndryshueshme sipas kushteve të terrenit. Gjatësia e përgjithshme e rrugës është 1000.00 m dhe asfalti duhet të rrafshohet dhe të përmirësohet. Drejtojeni itinerarin dhe përshtateni me rrugën ekzistuese. (Shtojca - Caktimi i Projektit) 4.2 Përgatitja e infrastrukturës dhe projektit bazë për rindërtimin e një rruge lokale nga fshati Botun në Manastirin e Shën. Nëna e Zotit dhe Kisha e St. Bogorodica, Komuna e Debrcës. Rruga lokale është 2000.00 metra e gjatë, gjerësia e rrugës është 4.00 m dhe në të dy anët duhet të ketë një trotuar prej 0.50 m. Kullimi i rrugës duhet të bëhet përmes shpateve tërthore, shpateve gjatësore, kanaleve dhe kanaleve. Ndërtimi i rrugës i këtij seksioni është relativisht i mirë, një pjesë e tij është bërë nga material natyral tampon, dhe një pjesë e tij është e asfaltuar. Shpatet e gërmimeve janë të stabilizuara dhe nuk ka shenja të uljes së tyre.Rruga duhet të udhëhiqet dhe rregullohet sipas itinerarit ekzistues. (Shtojca - Detyra e projektit) 5. Komuna Dibër 5.1 Projekti bazë për rrugët në fshatin Banjishte Përgatitja e dokumentacionit investivo -teknik - Projekti bazë për rrugët në fshatin Banjishte, Komuna Dibër në gjatësi 950 metra. Elementet e projektimit janë në përputhje me gradën e rrugës, klasën e terrenit dhe trafikun përkatës. Gjatë përgatitjes së dokumentacionit investiv-teknik për ndërtimin e rrugëve rurale për BAJISHTE, elementët e mëposhtëm të projektit duhet të merren parasysh: - Terreni malor - Zgjidhja horizontale e rrugëve duhet të parashikohet në shtigjet ekzistuese në terren duke i zgjeruar ato në vende të caktuara ku gjerësia është e vogël. - Madhësia e rrugëve parashihet me gjerësi 3.00 m rrugë dhe trotuare 2 x 1.00 m. Për të zvogëluar gjerësinë e trotuarit në pjesët ku nuk ka gjerësi të mjaftueshme për një profil të plotë prej 5 m. Gjithashtu në pjesët ku do të sigurohen gropat e kullimit që do të kryhen në trotuare. Në pjesën tjetër të kanaleve të kullimit të sigurohen prej betoni, të hedhura në vend dhe sipas nevojës në vende të caktuara dhe për kalim me tuba min. ф 250mm. (Shtojca - Detyra e projektit). 5.2 Përgatitja e një projekti bazë për rindërtimin e rrugëve në fshatin Dolno Kosovrasti Projekti themelor për rindërtimin e rrugëve në fshatin Dolno Kosovrasti, komuna e Dibrës në gjatësi prej 800.00 m. Elementet e projektimit duhet të jenë në përputhje me gradën e rrugës, klasën e terrenit dhe automjetet përkatëse. Gjatë përgatitjes së dokumentacionit investivo-teknik për ndërtimin e një rruge rurale në fshatin Dolno Kosovrasti të marrë parasysh elementët e mëposhtëm të projektit: - Terreni malor - Zgjidhja horizontale e rrugëve duhet të parashikohet në shtigjet ekzistuese në terren duke i zgjeruar ato në vende të caktuara ku gjerësia është e vogël. - Madhësia e rrugëve është projektuar me një gjerësi prej 3.50 m rrugë dhe trotuare 2 x 1.00 m. Për të zvogëluar gjerësinë e trotuarit në pjesët ku nuk ka gjerësi të mjaftueshme për një profil të plotë prej 5.50 m. Gjithashtu në pjesët ku do të kryhen gropat e kullimit në trotuare. Në pjesën tjetër të kanaleve të kullimit të sigurohen prej betoni, të hedhura në vend dhe sipas nevojës në vende të caktuara dhe për kalim me tuba min. ф 250mm. - Zgjidhja vertikale duhet të përshtatet me terrenin ekzistues, sepse terreni është malor dhe shpatet gjatësore janë më të mëdha se ato të lejuara. Nëse zbatohen rëniet e lejuara, hyrjet në shtëpi dhe oborre do të pësojnë ndryshime të mëdha dhe nuk do të jenë në funksion të shërbimit të tyre. (Shtojca - Detyra e projektit). 5.3 Projekti bazë për rrugët në qytetin e Dibrës Projekti bazë për rrugët në qytetin e Dibrës. Rrugët e propozuara duhet të mundësojnë qarkullim më të mirë të trafikut në qytet, i cili do të sigurojë kushte më të mira për trafik të sigurt, efikas të qytetit dhe devijim të trafikut tranzit nga qendra e qytetit. 1. DEGA N ST RR. 8-MI SEPTEMVRI (nga Ndërtesa e Stacionit Policor në ndërtesën e Xhamisë me një orë me lidhje me bulevardin ,, 100 ,,) me një gjatësi prej 298.00 m, profili i rrugës 10.00 m me një gjerësi rruge prej 6, 00 m dhe trotuare 2 x 2.00 m. Sipas DUP për një pjesë të lokalitetit të Bllokut 3 ,, A ,, (Rruga e sapo planifikuar ,, 1 '' me gjatësi 80.00 m dhe profili i rrugës 14.20 m me gjerësi rruge 6.00 m dhe trotuare 1x 1.50 + 1x5 , Rruga 70 m dhe rishtazi e planifikuar ,, 2 ,, me gjatësi 218,00 m dhe profil në rrugë 9,00 m me gjerësi rruge 6,00 m dhe trotuar 2x 1,50 m). Sipas planit të detajuar urbanistik për një pjesë të lokalitetit të bllokut 3 ,, A ,, - Dibër. 2. DEGA E RRUGS 205 - (lidhja e vendbanimeve Venec 1, rruga "Zija Mersovski" dhe vendbanimi "Venec 2", rruga "205") gjatësia 150.00 m, gjerësia e profilit të rrugës 11.00 metra me rrugën 7.00 m dhe trotuare 2x 2.00 m. Sipas planit të detajuar urbanistik për pjesën e blloqeve 12, 13 dhe 14. (Shtojca - Detyra e projektit). 6. Komuna e Vevçanit 6.1 Përgatitja e një projekti bazë për rindërtimin e rrugës hyrëse "SHOPEV MOST - SHALNDETSIA SHALNDETSORE", komuna e Vevçanit Rruga lokale për të cilën duhet të përgatitet dokumentacioni teknik duhet të jetë 650.00 m e gjatë, gjerësia e rrugës 5.50 m dhe trotuaret sipas nevojës sipas hapësirës në dispozicion. 6.2 Përgatitja e një projekti bazë për rindërtimin e rrugës së shërbimit "TRAFO-VARVARA", komuna e Vevçanit. Rruga lokale për të cilën duhet të përgatitet dokumentacioni teknik duhet të ketë një gjatësi prej 450.00 m, një gjerësi rruge prej 6.00 m dhe trotuare sipas nevojës sipas hapësirës në dispozicion 2 x 1.50 metra. 6.3 Përgatitja e një projekti bazë për rindërtimin e rrugës lokale "CENTER - VEVCANI IZVORI", komuna e Vevçanit. Rruga lokale për të cilën duhet të përgatitet dokumentacioni teknik duhet të jetë 450.00 m e gjatë, gjerësia e rrugës 5.50 m dhe trotuaret sipas nevojës sipas hapësirës në dispozicion. 6.4 Përgatitja e një projekti themelor për ndërtimin e një rruge lokale "TREGU GREEN - ZITANVO PLEVNE", komuna e Vevçanit. Rruga lokale për të cilën duhet të përgatitet dokumentacioni teknik duhet të jetë 550.00 m e gjatë, gjerësia e rrugës 5.50 m dhe trotuaret sipas nevojës sipas hapësirës në dispozicion. Për të katër rrugët (6.1, 6.2, 6.3 dhe 6.4) në dokumentacionin e projektit, kullimi i rrugës duhet të zgjidhet përmes shpateve gjatësore, shpateve tërthore dhe kanalit. Gjatë projektimit, kushtet e terrenit dhe kufizimet hapësinore duhet të merren parasysh, domethënë duhet të respektohet profili i përcaktuar nga shtrirja e rrugës ekzistuese lokale. Gjithashtu, gjatë projektimit, duhet pasur kujdes që të ruhen hyrjet dhe hyrjet ekzistuese në parcelat ndërtimore përgjatë gjithë gjatësisë së tyre dhe kanalet ekzistuese të hapura të betonit. Siguroni kanale shtesë tërthor përgjatë gjithë gjatësisë me shufra metalikë për të hequr ujërat e stuhisë nga rruga në kanalet e hapura të betonit në varësi të konfigurimit të terrenit, pjerrësisë së rrugës dhe instalimeve nëntokësore. Drejtojeni itinerarin dhe përshtateni me rrugën ekzistuese. (Shtojca - Detyra e projektit për secilën rrugë në Vevçan). Problemet që duhen kapërcyer lidhen me sferën e infrastrukturës rrugore, zhvillimin ekonomik, përmirësimin e cilësisë së jetës dhe ruajtjen e mjedisit. Problemet specifike që pritet të tejkalohen janë si më poshtë: - Zvogëlimi i rreziqeve që vijnë nga infrastruktura e dobët rrugore; - Përmirësimi i infrastrukturës rrugore në rajon duhet të mundësojë trafik më funksional, më efikas, më të sigurt dhe më modern; mundësitë për nxitjen e aktiviteteve ekonomike dhe rritjen e numrit të të punësuarve; - Ringjallja e ekonomisë lokale në numrin e madh të vendbanimeve dhe ndalimi i procesit të migrimit të vendbanimeve në qendrat më të mëdha urbane - Tejkalimi i bllokimeve në sezonin turistik, veçanërisht në destinacionet më të vizituara në rajonin Jugperëndimor - Ohër, Strugë dhe Vevçani; - Projekti duhet të rrisë mundësitë për rritje ekonomike në zonat rurale përmes zhvillimit të turizmit rural dhe atij alternativ; - Përmirësimi i infrastrukturës rrugore që çon në atraksione turistike; - Ulja e kostove të karburantit dhe mirëmbajtja e automjeteve; - Reduktimi i emetimeve të gazrave të dëmshëm duke hapur rrugë të reja dhe duke zvogëluar nivelin e ndotjes në qendrat urbane për shkak të shkurtimit të rrugës që do të udhëtohet me mjete motorike; - Inkurajimi i aktiviteteve për hapjen e bizneseve të vogla dhe zhvillimi i turizmit alternativ. Projekti ka për qëllim drejtpërdrejt përmirësimin e infrastrukturës rrugore në zonat urbane dhe rurale. Ky projekt parashikon përgatitjen e dokumentacionit teknik për rindërtimin e rrugëve ekzistuese si dhe ndërtimin e rrugëve të reja që kontribuojnë në lidhjen rajonale të vendbanimeve në rajonin Jugperëndimor.
KOHATIONZGJATJA E PROJEKTIT:
Filloni 13.06.2019
Fundi i parashikuar 30.11.2019
Fund 30.11.2019
Data e fillimit:
13.06.2019
Data e përfundimit:
30.11.2019
Data e mbarimit:
30.11.2019
Lloji i projektit:
Изработка на документација
Institucioni:
Byroja per Zhvillim Rajonal
Komuna:
Struga
Programi i buxhetit:
РЕГИОНАЛЕН РАЗВОЈ


Masat strategjike

Masa strategjikeShuma e alokuar nga projektetShuma e realizuar për projekt
Подигнување на капацитетот на планските региони за препознавање, промовирање и реализирање на потенцијалот за инвестиции во планските региони3.923.287,003.923.287,00


Treguesit



Financimi

Financing sourceInstitucioniShumaShënim
Буџет на државатаБИРО ЗА РЕГИОНАЛЕН РАЗВОЈ3.923.287,00 
Република Северна Македонија Влада на Република Северна Македонија