SISTEMI PËR BASHKËRENDIM NË PLANIFIKIMIN, REALIZIMIN, MBIKQYRJEN DHE EVALUIMIN E POLITIKAVE PËR ZHVILLIM TË BALANCUAR RAJONAL

Promovimi i turizmit alternativ në zonën ndërkufitare të fokusuar në aktivitetet e mirëqenies dhe mirëqenies, së bashku me promovimin e produkteve bujqësore dhe ushqimeve cilësore, për të krijuar mundësi punësimi NEUTORAL

DETAJE TE PROJEKTIT


NETOURAL ndërton një rrjet ndërkufitar që lidh së bashku aktorë privatë dhe publikë nga të dy vendet, të cilët janë të gjithë të përkushtuar të zhvillojnë dhe zbatojnë një model inovativ për hartimin, menaxhimin dhe promovimin e produkteve tematike të turizmit të drejtuara nga tregu, të fokusuara në aktivitetet e mirëqenies dhe mirëqenies, së bashku me promovimin e produkteve bujqësore dhe ushqimeve cilësore të prodhuara në rajonin ndërkufitar. Rezultatet e projektit janë; 1. Inventarizimi dhe hartimi i aktiveve materiale dhe jomateriale ndërrajonale dhe shërbimeve turistike që lidhen me to. 2. Zhvillimi i një platforme Web-GIS që do të lidhë burimet turistike/kulturore/natyrore të rajoneve pjesëmarrëse, ndërsa në të njëjtën kohë do të përmirësojë aksesin ndaj informacionit dhe shërbimeve përkatëse. 3. Zhvillimi i një sërë paketash turistike eksperimentale të gatshme për treg, duke përfshirë aktivitete të mirëqenies dhe mirëqenies, xhiro me biçikletë dhe shëtitje, aktivitete kulturore eksperimentale, degustim të verës dhe ushqimit, të gjitha që rrotullohen rreth produkteve vendase. 4. Organizimi i Eksperiencave të Blogger-it të Udhëtimit në dy vendet e përfshira. Përmbajtjet multimediale të zhvilluara nga blogerët dhe krijuesit e videove që marrin pjesë në udhëtime do të strehohen në faqet e internetit të palëve të interesuara kombëtare ose/dhe do të publikohen në platformat e BE-së që paraqesin histori të blogerëve që udhëtojnë nëpër Evropë dhe përjetojnë rrugët tematike të turizmit. 5. Ngritja e info-pikave turistike dhe hapësira e përhershme për promovimin e turizmit 6. Organizimi i laboratorëve multidisiplinar të trajnimit dhe konsulencës "Experiential Labs" me fokus në dizajnimin dhe menaxhimin inovativ të produkteve turistike eksperimentale, duke përfshirë strategjitë e marketingut dhe komunikimit, nëpërmjet një qasjeje të qëndrueshme. 7. Prodhimi i një Manuali Metodologjik të ndashëm dhe të lehtë për t'u përdorur, që ka të bëjë me menaxhimin e produkteve dhe projekteve për turizmin e qëndrueshëm. 8. Hartimi i një plani të marketingut turistik dhe strategjisë së zhvillimit të markës për rajonin ndërkufitar. 9. Përhapja dhe shfrytëzimi i rezultateve të projektit: krijimi i një rrjeti të qëndrueshëm me shumë aktorë; ngjarje publike të organizuara ose të ndjekura nga partnerët; ngjarjet e hapjes dhe mbylljes; uebsajti i projektit; identifikimi i mundësive të parashikuara nga thirrjet rajonale, kombëtare dhe evropiane, për zbatimin dhe transferimin e rezultateve të projektit në kontekste/territore të reja.
KOHATIONZGJATJA E PROJEKTIT:
Filloni 13.10.2021
Fundi i parashikuar 19.09.2023
Fund 31.12.2023
Data e fillimit:
13.10.2021
Data e përfundimit:
19.09.2023
Data e mbarimit:
31.12.2023
Lloji i projektit:
Туризам
Institucioni:
Ministria e vetëqeverisjes lokale
Komuna:
Konça
Programi i buxhetit:
ИНТЕГРАЦИЈА ВО ЕУ


Masat strategjike

Masa strategjikeShuma e alokuar nga projektetShuma e realizuar për projekt
Институционална поддршка на приватните бизнис-иницијативи на високообразовните кадри и специјалисти што емигрирале во странство (сите плански региони)959.999,620,00


Treguesit



Financimi

Република Северна Македонија Влада на Република Северна Македонија