Систем за координација во планирањето, спроведувањето, мониторингот и евалуацијата на политиката за рамномерен регионален развој

Развој и имплементација на глобална маркетинг стратегија (GMS) и активности за проширување на продажните канали на нови пазари

ПРОЕКТ ДЕТАЛИ


Развој и имплементација на глобална маркетинг стратегија (GMS) и активности за проширување на продажните канали на нови пазари
Времетраење проект:
Почеток 01.01.2022
Предвиден крај 31.12.2022
Крај
Почетен датум:
01.01.2022
Краен датум:
Датум завршување:
31.12.2022
Вид проект:
Институција:
ВЛАДА НА РЕПУБЛИКА МАКЕДОНИЈА / ФИТР
Општина:
Центар
Буџетска програма:
АДМИНИСТРАЦИЈА


Стратешки мерки

Стратешка меркаАлоциран износ по проектиРеализиран износ по проекти
Воведување на одделни мерки (даночни ослободувања и слични стимулации) за насочување на приватните инвестиции кон неразвиените плански региони3.809.149,003.809.149,00


Индикатори



Финансирање

Извор финансирањеИнституцијаИзносЗабелешка
Буџет на државатаФонд за иновации и технолошки развој3.809.149,00 
Република Северна Македонија Влада на Република Северна Македонија